perkara yang tidak disukai perempuan dari perempuan

 Terima kepada Joe kerana letak link belog ini di dalam FB beliau tengahari tadi.Hasilnya traffic tadi dalam tengahari melimpah ruah.Okey nak kata nyah gila traffic la tu.Tidak.Apa apa pun Terima kasih daun keladi =)


 =

Salam satu bloggers.

Malam ni kita buat entry pasal pompuan nak? Bukan make up bukan baju bukan shawl dan buka juga fesyen-fesyen tapi sifat perempuan yang tak disukai oleh perempuan.

Orang lelaki tersenarai ke dalam list tu?Hmmm boleh jadi ye lebih-lebih lagi kalau lelaki tu ambik suntikan estrogen bagi muka gebu mulus dan bulu kaki lebih halus dan kerinting.Erkk.Macam familiar je situasi bunkface tu.OMG Terasa nyah tau.Auwwwww.


Annoying 1

Mengatal dengan pakwe orang.Contohnya ayat nak manja-manja dekat FB.Setiap status mesti ada dia mengomen.

Sebab 1

Dalam kes ini yang sebenarnya dia kesunyian menghabiskan sisa baki cuti ini dan rumah dia pakai streamyx 4mb sebab tu dia sentiasa on dan laju je komen status orang.Kalau kata lain dia sepi kot.Sebab tu dia suka komen komen sampai banyak-banyak.Heh.



Annoying 2

Suka like status yang diberi oleh si gadis kepada si lelaki. Padahal kita tak pernah tegur sapa pun.

Sebab 2

Sebenarnya dia ada masalah dengan touch skrin lappy dia.Mudah sangat bergerak-gerak.Sebab tu tertekan like tu.Tak pun mungkin dia ada masalah dengan pergerakan otot tangan dia,so berlaku kegagalan untuk mengawal pergerakan.Tanda-tanda ini agak serius dan biasanya tandanya akan ketara muncul di FB.



Annoying 3

Ni yang paling annoying antara yang ada.Si lelaki pun sama naik kemiang melayan.Suka komen komen banyak-banyak sampai ada mata yang tengok nak berdarah.

Sebab 3

Ynag sebenarnya si lelaki ada masalah hormon kemesraan.Dia cepat geli geli dengan jantina berlawanan tapi lebih geli-geli dengan jantinan  yang sama.Beginilah,dia ada masalah kemesraan yang terlambau dan hanya boleh dipulih dengan mogok secara besar besaran oleh si gadis.


Aktiviti paranormal seperti ini sama tarafnya seperti Cik Huda annoying pada Cik Anon itu.Mungkin leval itu lebih tinggi dari pihak Huda sendiri.Pape pun,annoying adalah annoying.XD










notakakiku : entry macam pompuan.menyampahnyeeeee...

8 anak murid:

aya said... []

so agreee. hehe. tmbah2 yg no.2 tuh. hehe

.alie. said... []

hohoho..
kalau ada point lain boleh share agi...

=)

cik panadol said... []

tu bukan tahap annoying dah lagi tu...tu dah desperate sangat dah tu...hehe

.alie. said... []

pening.sis banyak panadol,derma sikit kat saya.sob3~

Misshy Innz said... []

mana button like ?
nak like laju3.
;)

Sogeking Kun said... []

yg ni bkan annoying da ni..ni dah bleh masuk kategori liking..bleh tmpang komen gosip2 skaki!hahaha

.alie. said... []

Yorke Kun

hahahaha.liking dipihak dia annoying dipihak nyah tau..menci..


ala lelaki pun wat gini jugak kn?

.alie. said... []

I n n z

nyah xda button like.

tak sukeee..peli nyah ae..