tuah di pagi Jumaat

Salam satu bloggers dan salam hari Jumaat yang indah ini.

Pagi-pagi sebegini di Kuala Besut kalau tak ke pasar pagi jawabnya melolong dalam bilik la jawabnya.Tak ada duit untuk berjalan-jalan sambil melabur dan tahap kewangan memang kritikal.Cukup-cukup untuk makan dalam dua minggu ni je.

Rutin bangun pagi selepas bangun tidur semula T_T adalah membaca utusan online,google reader,kosmo dan the star.Facebook?Tak ada dah.Nyah delete pagi semalam.Jadi jangan terkejut tengok nyah tak ada pulak yer =)

Sebenarnya nyah terkejut bila masuk belog ini.Nyah terbaca satu status pada cbox.Nyah jarang reply disitu melainkan ada yang bertanya soalan,maka nyah akan terjah link yang berkenaan.Kalau setakat 'saya terjah,bw malam ni'.Nyah tak reply tapi terjah la URL beliau.Dan nyah terjah satu URL yang ada pada satu komen.

Hasilnya.

Kegembiraan di pagi Jumaat.Tersenyum je masa nak menulis entry ni.Nyah memang hadiah.Lalalalaa.

 Ini hasil contest Cik Aleng .tQ sis,memang tak sangka langsung gambar tu berjaya menawan hati Cik Aleng.Terima kasih daun keladi kerana hadiah tersebut.Dapat perfume dengan frame kreatif dengan gambar tu.Happy di saat kewangan yang terdesak ini ada yang menghulur perfume sebotol. =)








Lepas ni nak tuntut hadiah dengan Joe pulak.Tapi tu la buat masa ni tak sempat lagi nak jumpa dia.Huhuhu..



notakakiku : rumate baru aka junior terlewat bangun pagi hari ni nak pergi ceramah orientasi.salah rumate beliau ke? T_T

2 anak murid:

joegrimjow said... []

datang la esok ke MGU
kite jumpe2 ya
hehe

.alie. said... []

sorie ar joe..
alie kat kuala besut,x balik minggu ni

T_T