.something I love about myself.

Salam satu bloggers.

Merajuk lagi ke nyah pada teman gay nya?Tawar hati.Tu je yang boleh bagi tahu lebih-lebih lagi tak ada pula yang nak pujuk.Hati makin tegar.Tak apa,kalau awak baca,bacalah.Seterusnya biarlah...


 Cabaran hari kedua :  something you love about yourself. 


 Kulitku hitam manis.Alis keningku hitam melebat.Hidungku tak mancung.Pipiku sebelah labuh sebelahnya tembam.Mataku hitam bulat.Bibirku bukan merah jambu.Tinggiku biasa saja 153 cm.Tapak kakiku saiz 5 .Besar tak gemuk tapi perut berlipat.Rambutku lurus tapi pendek.
 

Aku kedekut.Aku penyibuk dan mudah marah.Dalam semua tu aku juga ada kualiti-kualiti lain.


Aku adalah baik maka aku jugalah tak baiknya.Aku rehda menerimanya,adakah kau sudi menerimanya seperti aku gembira dan cintakan diri aku sendiri?


 
tangkap gambar suka senget sebab nak cover pipi.



Saya sayang diri saya yang sebenarnya,mana mungkin ada yang sayang saya seperti saya sayang diri sendiri.




notakakiku : just silent.





2 anak murid:

FarhanaDr said... []

Kaki akak 8.. Kadang2 9.. Haha..

Ye betul.. Sayang kita seadanya diri kita.. :)

.alie. said... []

sebab tiada siapa y kenl diri kita dari kita sendiri =)