terbang tinggi-tinggi jatuh cium bumi

Salam satu bloggers dan salam satu Malaysia.

Dah lama kan nyah tak menulis.Kalau belog ni di ibaratkan ruang angkasa yang besar tu kan,kalau dah lama sangat tak pantau umpama lepas sekian lama ruang angkasa tu penuh dengan satelit dengan kapal terbang,entah-entah dengan kereta terbang apa semua,main-main je nak ke bulan.

Itu ruang angkasa,hakikatnya ini hanyalah belog yang sayang tak sayang saya makanya ia tidaklah maju sedemikian selepas lama tak berupdate.Sila rehda,anda sedang membaca tulisan seorang guru kecil Sains akan datang maka anda akan rasa macam nak lempang-lempang kerana tulisan Sainsnya akan meyerongkan fakta anda yang terkemas kacip itu.Sila rehda. T_T

Ada ruang seketika,sebab tu nyah boleh update.Nyah update live ni dari Lorong Haji Taib you all.Baru hantar adik-adik auww untuk dikemaskini oleh mak ayam.Eh boleh ke?Tak bleh-tak boleh,sebenarnya baru lepas hantar assignment.Hahahahaha.Itu baru satu.diulangi SATU bukan lagi LIMA.Tapi rehda sebab yang lain sudah siap awal-awal masa cuti.Hahahahaha.Ini baru gelak happy.

Maka nikmatnya terasa sehingga ke saraf periferi selepas berminggu-mingguan bermain-main depan acerina dengan pak wok ( sila baca : M.Word ) dan pak pin (sila baca : M.P.Point ).Macam tak ada kena mengenakan?

Memang pun.Ok.Nyah rasa dah dah menyakitkan hati mak-mak sekalian dengan entry menuju entah kemana-mana ini.Hahahahha.Gelak happy ni,serius HAPPY.Sebelum berakhir nyah kepilkan wajah terbaru semasa hari raya dengan bakal suami tercinta,Che Muhammad Ridhwan Che Hashim.Awak tuuuu..... 





Serius ini entry entah apa-apa..

Hee.Kan dah pesan..

0 anak murid: