mak hayam lari tergedek-gedek

Salam satu bloggers.

Disebabkan salah satu minor nyah adalah Pendidikan Jasmani makanya hampir setiap semester kami semua akan turun ke padang.Sem ni lagi terbaik sebabnya tajuk utama adalah olahraga.

Makanya pagi tadi buat julung kalinya nyah terpaksa turun berlari keliling balaton dengan bontot yang mantop sambil batuk-batuk mengoda rasa nak muntah sebanyak dua kali pusingan selepas minggu lepas berjaya mencilok kan diri disebabkan nyah MC satu hari dari keliling Lorong Haji Taib.Heh.

Tadinya rasa macam nak terputus urat berak rasanya sebab dah lama tak turun exercise yang selain kuak dada dan kuak lentang di atas kamar beradu pada waktu senja.

Tapi nyah suka latihan tu melainkan yang nyah tak suka muka akan terbakar dan lengan akan bertambah gelap.Dah la nyah ni cukup gelap even kerja nyah pusing-pusing tengok anak-anak hayam nyah keliling Lorong Haji Taib tiap-tiap malam.

Nyah antara yang fit dalam kumpulan perempuan unit nyah.Kiranya nyah antara bertuah atau mungkin kata lain nyah ada bakat di padang melainkan malas semata-mata.Bestie nyah dah tersadai tutup lampu dah malam ni sebabnya penat dan sakit urat kaki.Kalau tiap minggu macam ni masaklah.

Apa-apa pun nyah suka latihan di badan dan ini kerana ia mampu menjaga bentuk badan nyah agar kekal langsing dan perut tak buncit.Terima kasih TummyCream.Hahahahhahaha

 

notakakiku : hanya sekadar perkongsian hidup. =)

5 anak murid:

zikeryhassan said... []

lepas ni join joging petang-petang. joging slow-slow sambil tegok udara petang.

.alie. said... []

tak da member dik non..
member nyah suma lemah tenaga patin..

T_T

Seimura said... []

dah lama tak exercise biasa la, sakit urat semua bila riadah. hehe. sama la kita nyah. :p

.alie. said... []

kaki liat exersises ae..
hahahahha.bagus2.ada team

=)

░♥si lampu neon♥░ said... []

elakkan perut buncit weh !! hahaha cayokk nyahhh


Check it out Entri Paling Best !
# Siapa Suka Makan Roti Milo ?#
# Frame Ikea Dari Blogger Eqbalzack#
# Pekerja Sambilan Diperlukan !#
# Tak Suka Jalan DI One Utama ! #