merajuk

Hari ni kena masuk dua kelas.Dua-dua kelas kena baham dek cikgu dia hari ni.


Kelas 1 - Tak tampal kertas latihan yang aku bagi.Spotcheck mengejut,aku pulak yang terkejut.Ambik kau.Separuh kelas tak siapkan latihan aku.Geram.Grrrrr


Kelas 2 - Kelas ganti.Aku masuk ketua kelas tak bagi salam.Brainwash adat memberi salam dan hormat menghormati.Sekelas kena.Practicum mate aku bagi tahu selepas aku keluar ketua kelas menangis merajuk sampai tak bagi salam kat member aku.Perghh tacink.


Aku?


Entahlah.Geram tapi yang penting aku dah tegur apa yang patut.Tak perlu takut.Yang aku tahu ramai budak tak suka aku sebab aku cikgu yang garang.

8 anak murid:

oranglidi said... []

uih.. bekeng nye. hehe.. gurau ja.

budak2 ni kna pndai maen psikologi sket. kalau silap cara, smpai bila2 xreti depa tu. hehe.

merahitujambu said... []

BUDAK2 SEKARANG KENA PANDAI MAIN SAIKOLOGI...

EH SY PERASAN DOOLE KT PIC AWOK TU..MCM KENAL JE..=)

Kapten Atok said... []

hik hik
budak2 tacink

nora said... []

@Kapten Atok

orang tua pun ada jugak yang tacink..

:P

nora said... []

@oranglidi

aku memang main psikologi,memang bajet garang,kalau tak masa nak observe masak aku depan lecturer...

nora said... []

@merahitujambu

alaaa kantoi.saya mengelak orang bantai doodle yang saya kumpul,tak sangka tuan punya pula y detect...

saya kumpul semua doodle buat bahan mengajar budak2..

hohohoho...

Faaein Talip Roy said... []

janganlah garang sangat cikgu.. mau tak nak datang skolah budak tu nanti.. hehe.. budak zaman skang tak macam budak dulu.. budak dulu kena marah, hati kental.. budak skang? jentik sket.. lembik.. ngadu sana sini.. budak dulu.. senyap je balik rumah.. takut nak bagi tau sebab nanti kena balun kat umah plak.. hehee.. panjang plak membebel..

noralisme said... []

@Faaein Talip Roy

jangan risau.cikgu bukan garang tak bertempat,walaupun saya garang tapi bila hari terakhir sayalah yang angkut paling banyak hadiah,even budak2 yang saya marah la yang biasanya menangis sakan dr yang lain..marah saya garang saya bukan dengan suara yang tinggi..jangan risau