alie meniti 20

meniti usia 20 sebagai seorang dewasa buat hati ini mudah tersentuh..

sangat tersentuh..

mudah menangis..

berbual dengan my beloved kazen..

buat saya cemburu,sesuatu yang tidak mahu pula saya kongsi dgn anda..

sambil terasak-esak saya meluahkan perasaan..

cik ( my mum ) hantar msg,selamat hari jadi,hari ni makan apa..

tangisan saya makin berlagu sampai merah mata berair di kafe..

mak long mungkin kesian dgn saya kerana mata merah ini,maka lauk hari ni ada potongan harga.

terima kasih mak long,hari ni muka saya x da cop kaya...

hati mudah tersentuh,tulisan yang ditulis kini juga masih menangis

mula memandang sekeliling,siapa yang kasih,siapa yang caring,siapa yang ada disisi..

kusangka ku tempuh hari ini dengan kental,malangnya tidak begitu

aku masih anak kecil..

menangis apabila hilang gula-gulanya di dalam poket

ubat diri dengan hadiahkan kek untuk diri sendiri


p/s: masih menangis



3 anak murid:

[z@ck] said... []

selamat hari jadi sayang..
semoga panjang umur murah rezeki..
jangan sedih2 on ur best day..
even x dpt smbut dgn sapa2..
cheer up girl!
=)

Anonymous said... []

What happen? Apsal sedih2? Which kazen did u talk to? Hopefully everything just fine there. Just remember that u always got me whenever u feel want to talk to okay?

Happy birthday little cuzzie.

Love,
Emmer's Mommy.

.alie. said... []

zack : terima kasih,hati budak ini mudah tersentuh bila saat2 bermakna..

nana : hmmmm,tak mau habaq la..
segan