yang pergi tetap tak akan kembali

Ah Fatt dah menulis dan katanya dia tak akan menulis.Sama jugak dengan nyah.eh Alie la.Takmoo dah panggil nyah sebab bila fikir-fikir balik kalau esok lusa Alie tak ada Alie tak nak orang tulis status kat FB nyah telah tiada...Tak nak la.Nanti segala doa x sampai kat nyah Alie.Ish.


Mood dah okey dah,maybe sebab 2 hari lepas banyak sangat benda berlaku then masa tu jugak tengah b'z dengan meting dengan test.Rehda aje la kan.


Alie ada baca beberapa tulisan tentang arwah abang Hisham dari Joe, Kawie dengan Ah Fatt.Meruntun air mata kewanitaan yang tak seberapa ini.Pemergiannya kita rehdainya,sebab mati itu pasti.Bila dah ada orang terdekat dengan kita telah pergi baru kita mula rasa kelam kabut,rasa tak  panas punggung.Dah banyak ke amalan aku nak bawak bekal pergi sana.Cukup ke tak cukup?Kita sama-sama saling ingat-mengingati bukan =)



Bila Alie baca  berita pasal kemalangan Abang Hisham,Alie maafkan dia kalau ada kekhilafan beliau pada Alie.Yang itu apa dan kenapa?Biarlah menjadi rahsia Alie dengan arwah.Alie anggap arwah dah macam abang sendiri dah pun.Yang berlalu biarlah berlalu.Yang hidup kena teruskan kehidupan dan semoga yang berlaku menjadi ingatan dan batasan untuk semua.

Yang baik dikenang orang.sentiasa dikenang orang.Insyaallah.Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah semoga roh beliau dicucuri rahmaNya.





-----


Tadi tengok perubahan tarikh exam.Tak banyak beza pun makin rapat dan hari-hari adalah.Heh.Orang lain dah habis exam aku dok sini baru nak hegeh-hegeh nak study.



19.5.2010 - PENGURUSAN BILIK DARJAH DAN KELAS

24.5.2010 - PHYSIC IN CONTEX ( i hate it )

25.5.2010 - THINKING AND WORKING SCINETIFICALLY

26.5.2010 - ELP

27.5.2010 - FISIOLOGI ANATOMI





31.5.2010 - ANNIVERSARY ****




3.6.2010 - BARU BOLEH BALIK. T_T





notakakiku : encik muncet saya sedang syok bersenokeling dengan perot boroi sambil pakai tight.Euwww




0 anak murid: