cara bercinta di kedai buku.amalkan..

Salam satu bloggers.Hari ni nyah gumbira sebab pagi tadi nyah kuar bercinta dengan budak gay nyah.Tak kemana pun cuma buat urusan di bank dan berdatim-datim menghabiskan duit membeli baju di kbmall.Jangan kata nyah membazir sebab nyah cuma akan shopim baju setahun dua kali saja.Ini fakta okeh.

Sebab tu nyah paling pantang orang kata nyah duit banyak (padahal dapat elaun sama banyak je) then depa ingat mak bapak nyah bagi duit FAMA.Tidak ye mak nyah mak nyah sekalian.Nyah meneruskan kehidupan di Kuala Besut itu dengan duit elaun semata-mata.Nyah hanya peruntukkan sebulan hanya RM350.

Macam mana nyah boleh buat?nYah hidup dengan gaya hidup sederhana je,makan tak mewah sangat cukup sekali seminggu dan selebihnya bersederhana dalam segala hal.Sebab tu la,sekali lagi sebab tu kalau orang pinjam duit nyah,nyah tak kisah tapi bila nyah tanya kenapa boleh kehabisan jawabnya : beli kain baju,tudung yang berjuta,makan mewah tiap hari,tukar telefon nyah rasa nak menyumpah-menyumpah.


Orang macam ni kita kata biar papa asal bergaya.Elok la sangat yer.Amalkan selalu yer.Sudah dah jadi entry membebel la pulak.
Maafkan mak nyah yang meletup mengalahkan Azwan Ali ini.Plzzz..

Apa yang nyah nak share kat ko orang semua adalah,apa yang selalu nyah buat bila datim dengan teman gay.Kami sangat educated ye kawankawan.Kami suka spend masa kami di kedai buku,membelekbelek majalah sampai habis dan membeli buku.Kadang-kadang kami bermain dalam kedai buku sampai orang jelingjeling jeles dengan kami.

Apa kami buat?


Nyah suka beli novel.Baca novel dan kumpul novel jugak.Masa di ruangan novel biasanya kami akan senyap dan bermain jiwang-jiwang.Sumpah ini sangat comel dan kelakar okeh.


Nyah :
 Kami dah bersama 4 tahun 3 hari =)


Abie :

Nyah :


Abie :



Masa ni nyah dah rasa sakit hati dah.Sumpah geram.


Nyah :


Abie :


Then kami gelak kuatkuat dan nyah hempuk kaki teman gay nyah.Sumpah buat nyah sakit jiwa.Akak yang jaga kaunter gelakgelak tengok kami.Chomel bukan?



notakakiku : saya sayang kamu =)


4 anak murid:

FarhanaDr said... []

Wakakakakaka.. Comel2.. Adehhhhh.. ;p

Tak tahan perut.. Tapi kan nyah.. Betul ke nyah makan sminggu sekali????

.alie. said... []

hahahaha.kering kontang la nyah makan seminggu sekali..

nyah bermewahan makan seminggu sekali je.
contohnya akan makan masakan panas kat luar dan pergi pasar malam beli semua yang kami idam..

=) itu lah gaya hidup di kuala besut..

hari lain kami selalu masak je =)

zikeryhassan said... []

so sweeeeeeeeet both of u.


lps ni segala barangan elektrik perlu didaftarkan okey.

.alie. said... []

zikeryhassan : boleh dibuat di smo jerteh okeh :P

da tahu dah sebelum cabut lari ari tu..
menci.awal sem dah nk cuci duit aku.huh