.suka duka duki di pulau asmara.

Salam satu bloggers.

Kenapa mak-mak sekalian suka akan pulau?Abaikan pulau yang sekadar nama seperti Pulau Melaka,Pulau Chondong,Pulau Gajah yang tidak dikelilingi air itu.Memang sakit hati sepanjang zaman la kalau nak suka pulau jenis tu kan?

Pulau yang cantik,pasirnya putih menggebu,pesona yang menggebu sama putih dengan pasir.Erkkkk!!!.Nyah jakun sih,jakun sih bila tengok duyung dan dugong bersepah tepi pantai yang panas pakai baju sekerat dua.Wahhh.Mengujakan.And harus ke sana juga..

Malas nak tulis panjang-panjang.Update gambar dulu boleh tak.sebelum tu nak ucapkan terima kasih kat Doc Farhana sebab ada entry imaginasi beliau di Pulau Perhentian hari tu.Laju je dia kalau pasal Pulau Perhentian ae..

Enjoy the pictures =)















Terima kasih kepada pengarah kesayangan kita semua,Tanpa beliau pasti lambat lagi kita boleh sampai ke P.Perhentian walaupun pergi kesana tanpa menyentuh air birunya.. T_T

Ohh buah tangan dari p.Perhentian yang masih kekal sampai hari ni.Lebam di lutut yang sangat besar sebab terjatuh di jeti Taman Negara.Nasib baik tak jatuh macam nangka ke laut.

Lagi satu kan,kalau sapa-sapa nak pergi P.P atau mana-mana pulau,berhati-hati dan jangan terlampau seronok.Kalau sapa-sapa nak tahu boleh drop emel di komen ok..


notakakiku : rasa takut nak p ngaja di Pulau Sipada.Banyak lagi duyung dugong weiiii.Wohaaaa

6 anak murid:

FarhanaDr said... []

Hahaha.. Memang laju.. Pulau impian tu.. :p

Tapi mesti panas gak kan.. Yela.. Pulau..

.alie. said... []

ya allah..
panas dia tu saya lg rela dari ribut dia yang tiba2 tu...ribut punya sakan,bila hujan,e'eleh..dua tiga titis je


hu3~

hazman aka species1980 said... []

rasa tenang je tengok gambar pemandangan pulau2 nie

kisahsensasi said... []

hmmm... ade gak 'kenangan' dari pulau yea.... ;-p

.alie. said... []

hazman aka species1980

dalam tenang ada ribut tau...
=)

.alie. said... []

kisahsensasi

sampai ke hari ni tak hilang2 lagi T_T