tahi kering

Tiga minggu di rumah.

Kaki tangan suka berjalan meronggeng mencari jodoh.

Bawak kereta.

Kaki suka tekan minyak.

Kadang-kadang memotong sebab orang depan bawak 20km/j.

Ada awek dowww,mesti bawak pelan-pelan kayuh.

Tekan hon macam bunyi trelar,kuat-kuat.


Masuk kampong.

Dengan lembu pun nak berlumba.

Padan muka.

Tayar terbenam dalam taik lembu.

Terpencik sampai ke cermin.

Tak ada kerja.

Biar je kering sampai keruping jatuh sendiri.

:P


Masa cuti ni lah nak buat benda yang masa lain-lain tak boleh buat.Hang up dengan kawan-kawan.Tapi patuh pada arahan mem.Keluar pagi balik sebelum Zohor.Keluar lepas Zohor balik sebelum Magrib.

Perghhh,kalau duduk kat KL ni…… ( sila isi tempat kosong dengan jawapan hati:skema tiada)

4 anak murid:

Kapten Atok said... []

kalau kat kl ko malas nak keluar

nora said... []

@Aimi dan Pakcik Hashim

eh tak.aku akan mengalami kejutan budaya y amat sehinggakan aku tak akan ikut rules mak bapak aku.

sebab tu aku jarang p kl..

Jard The Great said... []

kat KL mesti duit abes mcm air. haha

nora said... []

@Jard The Great

kalau di kota bharu pun duit habis,kalau kel el masak la saya kak...