terima kasih semua..

ohhh,kamu semua terima kasih di atas komen entry dibawah ni.Terharu sesangat hingga menitis air mata bila saya baca komen tersebut...memang semalam kondisi agak kurang,bukan bad mood tapi x ada mood.

saya sedari yang blog ni hits 22 orang u semalam,jarang sekali memcecah lebih dari 20
hati tertanya2,siapakah mereka semua.adakah golongan itu?terserah saya tak ambik kisah tentang kalian..kepada y sudi membaca terima kasih

:)

terima kasih kepada yang sudi membebel...
pa'an,sarriza,mr ridhi and unknown y tak mahu dikenali( jarang sangat org panggil saya laili,he/she had done it)

i'm getting fine and i guess i got my energy back,my pure smile and my real of myself.
just wanna to share with readers who are sudi to visit this blog...

:)

hari ni saya sangat gembira,keputusan result sem 1 baru saya perolehi pagi tadi.

i got 3.74

Alhamdullilah,insyallah saya cuba untuk kekalkan prestasi ini untuk sem ini walaupun dimomok oleh lecture bahawa jalannya agak sukar.

Tahniah kepada students unit Sains,we conquered this sem~next sem we do it again k

secara individu tahniah kepada kak long (shu) she got 3.88 (the highest pointer for our batch ) and to kak imah from our claSS who got 3.78

0 anak murid: