bra merah bersatin milik siapa ini?

Dalam menaip nak siapkan entry eh asemen sempat lagi nyah menaip di sini.Bukan buat-buat tersalah taip dah ni,memang niat.Otak tepu dengan hal-hal dan unsur-unsur Perlembagaan.Sejarah kadang-kadang membosankan kadang berbuat kita tersentak dengan faktanya.



Apa nyah bebel ni,tension weiii..

Sedikit tulisan nyah tentang apa yang sedang usahakan buat masa ini



Jika dilihat lebih mendalam, seandainya ada pertukaran budaya atau dengan kata lain amalan sesebuah kaum itu juga diamalkan oleh kaum lain, ini secara tidak langsung akan mewujudkan satu ikatan perhubungan yang erat dan utuh. Ini kerana setia kaum memahami sifat kebudayaan dan adat kaum tersebut. Ini dapat mengelak berlaku sebarang salah faham antara kaum. Seandainya dilihat lebih mendalam lagi, ianya secara tidak langsung akan mengutuhkan perpaduan antara sesuatu kaum di sesebuah negara. Dengan tidak langsung, rakyat yang terdiri dengan pelbagai kaum ini dapat hidup dengan aman dan damai tanpa merasakan ketakutan di samping keselamatan yang terjamin. Di sini kita dapat lihat di mana perlembagaan ini penting bagi menjamin perpaduan antara kaum di sesebuah negara. Cuba kita bayangkan sebuah negara yang tidak mempunyai perlembagaan. Mungkin perpaduan yang enteng antara kaum di negara tersebut  akan membawa ke kancah ketidakstabilan politik seperti yang banyak berlaku di rantau Asia pada hari ini.
dengan arial saiz 12 dan 1/2 spacing.Inilah kerja ku. ~ kredit to www.fahmiibrahim.com ( ni ayat dia )


Bukan ni yang nyah nak kongsi dengan kamu.Tapi satu fakta yang memang berlaku dan mengerikan bagi nyah.Betul.Nyah terbaca di notes kawan yang kena tagged.



Mula-mula nyah tengak,entah pape la benda ni.Macam familiar tapi pelik pun ada.Hairan la.Betul..Cuba tengok betul-betul gambar tu.Ada kisah untuk tu.Nyah harap nyah tak dikencingkan.Tapi dari tulisan tu rasionalnya tetap ada.Jom usha.


Sila baca niat,tengok untuk ilmu dan pengetahuan dan bukan kepuasan seks okeh.!!!
Nyah tak boleh tengok gambar ni lama-lama.Meremang segala bulu nyah dari atas sampai kebawah.Ish



Okeh tu gambar tetek.Jangan ko tanya tetek sapa,yang pasti bukan tetek lembu yang bagi jamu susu tepung kat budak-budak zaman sekarang.Tu tetek manusia.Siapa tanya lagi nyah hempuk banyak-banyak.


Apa tu?geli ar..

Tu larva yang bertelur dalam tetek mak cik tu.Nyah dah seriu ni.Bulu habis tegak nak tulis ni.Ish.

Larva tu bila dah besar jadi ulat,bukan jadi rama-rama okeh.Apa kes keluar rama-rama kat tetek orang tu.Ish.

Ulat tu dah makan lemak-lemak dan daging di area situ.Sebab tu berlubang gitu.Adooo,nyah tak mampu nak tulis ni,seriu.Geli wehh.



Kenapa jadi macam tu?

Fakta yang ditulis mengatakan mak cik ni pakai bra baru,tapi tak cuci dulu.Pakai terus segar dari supermarket agaknya.


Cuba kita imbas balik,biasanya kat pasar raya barang-barang dia letak kat mana?Dalam stor dan gudang kan.Kita pulak tak pernah jenguh dalam tu semua.


Ada kebenaran la jugak,dalam stor yang kotor entah bersih tu,binatang-binatang kecil menetas tinggal zuriat kat cup bra tu. Then bila orang tu pakai,binatang tu tersempit tak boleh nak keluar..

Tolong !!!



Tolong !!! jerit binatang itu.
Heh.

Di kawasan areola tu terdiri daripada tisu lemak dan ligament.Sebab tu tempat larva tu bertelur tak nampak buruk atau bernanah.EEeeee.Nyah geli seriu ni.Adoo malas nak tulis bagi  educated dah ni. Meremang ni..

Sebelum jadi gitu,ada radang di kawasan situ,mak cik ni pergi hospital rujuk dengan doc.Doc letak ubat apa ntah then balut.Sepatutnya ada date untuk buka balutan tersebut,tapi doc tu xda then macam mana boleh hospital cuai tak panggil suh buka balutan ni.Mak cik ni pun tak buka.


Lepas dua minggu,bila buka jadilah macam tu.


Pendekkan cerita la kan,awek-awek cucila bra merah biru purple hijau kamu sebelum pakai yang baru yer.


notakakiku : trauma x nak pakai bra?Gilaaaaa.HAHAHAHAHAHA~nak sambung buat HE.

kisah sebenar boleh di link disini
selepas di perjelaskan oleh dr farhana.
tQ farhana...



















































0 anak murid: