kakiku dibibirmu

Kalau sayang gaya dia lain tau.Dulu,memang begitu la perangai beliau.Sebelum tidur kalau boleh dia nak tido dengan aku.Malam-malam pakaikan selimut untuk aku.Maklumlah,malam-malam ni sejuk lagipun banyak benda nak kacau aku.Namanya kesayangan kan?


Sebelum tido dia bisik-bisik kat aku.Kata-kata manis bertaburan seluruh semesta alam.Dia belai-belai aq dengan penuh kasih sayang.Kalau boleh dia nak peluk-peluk aku tapi maklumlah public,kan buat gitu orang kata dia gila pulak.Tension.


Hari minggu hari gembira buat aq dengan dia.Sebab?Dia mandi bersama-sama aku.Disyampu wangi-wangi,dicuci sampai bersih situ dan sini.Segala daki-daki aku dicucinya dengan semangat.OHh betapa bertuahnya aku.


Tapi kini semuanya mula berubah.Dia tidak seprti dulu lagi.Dulu aku lah permata akulah intan.Kini aku hanya sekadar di pinggiran sepi.Ku tahu dia mahu mencari pengantiku.



Kini di lantai aku diletaknya sampai begini.Mangga dengan labu pun ada sama.Itu tak kira dengan jabe rok rak (palstik ).Itu tanda dia sudah tidak sayang padaku.Sampai anak tuanku masuk kereta hari tu masa malam terkejut kaa apabila ada benda dikakinya.labu itulah dikakinya.




Tubuhku yang mengoda sudah tidak dapat menambat hati tuanku lagi.INi kerana anaknya yang sulung itu gatal mahu kereta baru.Aku benci padanya.Dah lah buat dada aku langgar dinding hari tu.Menciiiii


notakakiku : dah nak cukup setahun aq langgar ko dengan dinding kan?Hik3











0 anak murid: