-manisnya berbelog-

Semalam result untuk keputusan Joegrimjow dah dikeluarkan.Ehemm.Tak menang pun,mana nak menag ornag lain dengan video,kad lawa-lawa nyah tulis pulak dengan tak ada nak pom pum pam Joe pun.Memang slumber la bak kata Joe sendiri.Hik3


Tak apa.Tu tak penting pun tapi ikatan persahabatan sesama rakan bloggers tu yang penting.Bila ada contest macam ni kita akan kenal lebih ramai orang dan pada masa yang sama akan promote blog masing-masing jugak la kan.Ommelayu kata ' serampang dua mata '.Haa,ambik ko,mentang-mentang nyah cikgu sains angpa ingat nyah tatau bahasa Melayu ke?Bahasa jiwa bangsa tu.


Tahniah kat Dr Farhana .Entry dia memang boombastikkk.Kemas,lawa,dari awal sejarah Joe  menulis sampai ke hari ni.Semua info tepat.Gaya penulisan dia pun memang dikenali ramai sebagai orang yang suka bercerita.Tak nak pom pum pam Dr Farhana .Kan orang kata nyah kaki pom pum pam pulak..


Cuma nyah nak bagi tahu,semalam walaupun nyah tak menag pun tapi tetap senyum riang.Happy omputih kata.Sebab nyah antara dijemput oleh Dr Farhana untuk majlis makan-makan bersama Joe.Sampaikan Joe cakap belanja makan ni RM200 bukan RM2k.Sebabnya ramai bloggers yang dijemput.Hik3~tQ doc sebab jemput nyah.Insyaallah kalau free dan dapat izin dari big boss maka adalah nyah,kalau tak ada pun tak pe la,orang kata bukan rezeki. =) Jangan pulak majuk2.


Rasa bahagia sebab betapa kita tak kenal antara satu sama lain pun tapi kemesraan tu dapat dirasai semua.Cukup untuk buat tidur dalam senyum semalam.Manis kan persahabatan tu,lebih-lebih lagi terselit keikhlasan dalam hubungan itu.Dah ramai kenalan nyah dah kenal dalam blog ni,dari muda-muda sampai mak ayah budak.Semua ada.


Dunia bloggers ni indah bukan sebab  bilangan followers dan duit nuffnang dan traffic yang tinggi semata-mata tapi kerana keakraban dan kemesraan yang terjalin.Sebab tu hanya bloggers saja yang tahu apa manisnya berbelog ini.






notakakiku : rindu kat kawan-kawan bloggers lain yang menyepi kini.Nantikan entry tentang mereka =)







0 anak murid: