lemah zahir dan batin

Nyah sudah berada dirumah.Sudah 3 minggu terkurung kasih di istana KSM dan 2 minggu demam berturut-turut selepas pulang dari Melaka.

Boleh tak kalau nyah cakap nyah sangat seksa.Lemah zahir dan batin.Ye batin jugak,jangan ko ingat orang bujang lemah zahir je. :P

Minggu lepas banyak hutang.Hutang yang sangat banyak dengan diri sendiri..Hutang tidur dalam demam yang tak selesa.Sungguh tak selesa.Pagi-pagi saja suhu badan naik mencanak-canak.Panas sampai kepala lutot.Letot rasa eh?Sila jangan lempang saya.

Minggu lepas tergesa-gesa menghantar esemen.Nyah tatau samada ini salah nyah yang tidak reti menjaga masa atau salah lecturer yang tak menghormati masa kami?Masa kami free,tak bagi.Tetiba bagi esemen secara serentak,mahunya juga marathon.Serentak.

 Rambut banyak gugur.Mula-mula ingat sebab pakai syampu murah rupa-rupanya stress buat kerja.Masyaallah,banyak lagi dugaan.Tapi syukur,dalam kesuntukan,kerja siap dalam masa dan tak menyusahkan orang tapi orang banyak menyusahkan ada la tapi adat kita la,hari ni orang buat kita lain kali kita buat orang.Weeeee.Adil bukan?

Berbalik kepada rambut.Nyah dah potong rambut panjang mengurai bak pontianak bila baru bangun kepada rambut yag sangat pendek.Macam siapa?


Lawa bukan.Nyah tahu dia yang lawa bukan nyah.Tak apa.Tak kesah pun.Heh.Nyah nak buat contest lepas ni sempena ulang tahun blog pertama dengan blogspot.Dua dalam satu.Sempena aniverscary ke 5 nyah dengan pasangan gay nyah.songsang bukan?Ada idea tak.Boleh komen kat bawah.Insyaallah kalau diizinkan nyah nak buat.


Hmmmm,nyah nak sambung buat asemen la.Nanti nyah update lagi esok.Kalau sempat.Huuuuuu...



notakakiku : pelamin anganku musnah.Abang Hisham dah kawin,esk bersanding. T_T















0 anak murid: