apabila orang ...kenapa harus lemah kerana chenta

saya diberitahu bahawasanya ramai yang membaca tulisan tersebut dan ramai yang tidak suka tentang tulisan tersebut...

ini kata patah dari saya :

saya tidak akan mendelete post tersebut kerana saya yakin dengan niat saya semasa menulisnya...dengan kata lain bukan untuk membuka aib sesiapa..

tetapi jika tulisan saya agak mencarik hati orang berkenaan dan mulut2 yang busok berkata membau semerbak menambah perasa...silakan

saya tidak kisah dan sedia untuk meminta maaf~

kepada pembaca yang rajin menjenguk dan memberi kritikan di luar pengetahuan saya..apa kata tukarkan kesukaan anda dengan menulis kepada saya...

itu lagi baik...

ingatan saya kepada anda pembaca yang bijaksana~

buka minda dan hati dalam menilai prospek pemikiran dan penilaianterhadap orang lain sebagai tanda kedewasaan anda..

sekian terima kasih..

p/s : this is my story when a little girl is writing and it not yours...

0 anak murid: