Mac Dalam Kenangan...

Kalau banyak2 bulan dalam setahun,saya lebih suka bercakap tentang bulan Mac.dalam setahun 2 ni banyak perkara berlaku d bulan Mac.Seingat saya antara yang pernah berlaku d bulan Mac..

PERTAMA :
dapat result SPM la…dapatnya cuma 7A x da banyak beza dengan PMR..jadi second top students kalah kat Patie 1A..beza kami di paper fiz…i hate physic tau~

KEDUA :
Pergi ke PLKN N9,KEM KARISMA…perginya hanya sepuluh hari.Dapat penangguhan untuk sertai PLKN…suka punyer kepalang tapi malu pun ada..
sebab rasanya satu kg tahu saya kena pergi PLKN.alih2 pergi seminggi ada kat kampung balik..seminggi juga sembunyi dlm rumah tnpa bg tau sesiapa..even my bf..heee~bler dy tau dy tolak sya,nyaris2 nk jatoh~x jatoh pun..
sebabnya dy demam bila say p PLKN..so sweet..chomel kan dy????

KETIGA :
dapat panggilan temuduga under JPA di nilam puri tapi terlewat satu hari.Temuduga masa saya hari terakhir d kem PLKN~x da rezeki..kecewa tapi rehda je la

KEEMPAT :
tahun lepas PLKN cari.Tanya status saya.cakap je la belajar.seram gak ingat nak panggil balik..mati hidup semula mmg x mau p dah..

KELIMA :
bulan paling pack di tahun 2009~sebab dah masuk degree.bulan yang paling banyak bermain dengan emosi,letih x yah cakap la..wajib.
banyak perkara berlaku dalam bulan ni~banyak kes la jgk even it not include me..tp sejujurnya setiap perkara y berlaku bnyak mematangkan saya..

tambahan u awal bulan april….
say blik minggu ni.odw blik my kazen nur qamarina bg tau ada sedara y tenat.dr besut trus p hospital besar kb..byk tahun dah x mai sini coz kat umah dkt usm kubang kerian jd tetiba sampai d hbkb ni macam blur ar skit..
masa nk p tu..jumpa unit kecemasan y kecil…khas u TELINGA HIDUNG N TEKAK..
masa tu kazen dah tergelak dah…ada satu cerita tentang unit ni..
dulu saya masa anak2 kecil.di airport nak hantar pak cik g mekah..sambil makan kacang rebus ( femes kat iport ) la ni pun ada agi- saya makan dgn kazen y tua ( laki ) makan sambil baling kacang tu msk mulut ( can not be touched by hand )…

ada la skli tersasur atas bibir - lokasi hidung..
dalam xleh sentuh,tersentuh dan termasuk ke dalam gua…..( macam kelam je kacang cakap )..kazen y tu dah tersedak dah…aq pun budak agi..cakap kan kena marah..so dok diam je la...

* cuba teka kacang itu berapa dimana????
petang tu baru abah sedar.nper cakp bunyilen~dy teropong jumpe kacang rebus d….
bergegas p hospital ar…sedut ke belah ke aq pun dah x ingat…heee

sebab itu la kalau ada y usik aq sal hidung :
hidung tinggi ke
hidung ketot ke
itu la al kisahnya~sekian

0 anak murid: