Apabila Saya Mula Membuat Kerja

minggu lepas saya agak sibuk…biasanya bila saya sibuk,saya suka cakap yang saya LETIH~

tapi kali ni saya betol2 enjoy dengan apa yang saya buat..saya teringat kenangan lalu masa d zaman persekolah..i really miss it~

semalam saya dan rakan2 dan adik2 junior handle satu sukaneka kecil u warga ipgm ksm..

we having fun here and there…even the early of games we have a little misunderstanding bout the rules and managements..

hmmm~

saya dah nampak apa kelemahan dalam aspek pengurusan upacara ini secara keseluruhan selepas majlis ini berakhir ( dari pihak saya dan rakan2 dan pengurusan keselurhan ) tapi rasanya itu tidak penting sangat…

kerna

apa yang penting adalah pengalaman,bila dah ada pengalaman,kita dah nampak gambaran asas sesuatu benda dan kesalahan yang pernah dilakukan tidak akan dilakukan lagi…

bukan kah itu betul????

dan paling penting~kerjasama dan komunikasi sesama ahli team

apa-apa pun semua orang enjoy..cuma ada la yang mengang bengong sebab kena tepung tawar…





rasanya adil kot…

pengerusi kami asraf : umpama orang naif je kena lori tepung terbalik..hak89

pudin : tenang je dy dengan kaler hijau



saya : jadi buruan peserta dan disimpah dgn air oren..

shu : bukan suspek utama peserta padahal dy la yang pegang result keseluruhan



katanya ridhwan ( abie ) saya mengalahkan najib~maklumlah tgh msg saya boleh x reply ( terpengsan )

hmmm~


qamarina : kazen saya ni dpat interview kpli…saya wish klu dy dpt study je kt ipgm ksm…boleh dy bawak keta…saya dah segan asyik pinjam keta adik saya yang tinggi chumil tu..

cakap sal keta~abah beli keta baru ( DBL 1616 ) sume no berasakan 16.dun’t know why……rezeki lebih,maklumlah orang tu dah dapat pengesahan DG 44…tu pun kalot nk sambung DG 48




hari ni dy bagi saya drive PDR 16~bawwak p isi minyak..jauh giler d bachok~just bagi pendedahan cam ne nak bawak keta auto…macam kecik je aq bwk keta tu…kepala terus org belakang tak nampak..

p/s : pasni boleh berangan bawak keta p ipgm ksm x??


abie busok a.k.a teletubies a.k.a budak gemook akan pulang..

x sabar mau ketemu sama dy…

0 anak murid: