bebel tanpa matlamat..

Salam satu Malaysia.Kurang seminggu lagi cuti sekolah akan habis,bermakna cuti nyah jugak akan habis.


Akan jarang guna kata ganti diri sebagai nyah sebab mood kat maktab akan jadi lain dan tidak seperti biasa.Biasanya akan jadi saya bila mood serius atau aq bila sempoi atau dalam mood marah.Huhuhu.


Bila jumpa ramai orang,tinggal dalam satu komuniti yang besar mood akan pelbagai.Itu pasti bukan.Mood di rumah,di tempat kerja,di tempat awam pasti berbeda-beda.


Horman giler-giler semakin berkurang.Mungkin sebab akan tua menjelang tahun baru.*sigh


Makin tension sebab nak buka farmville,cafe world dan happy aquarium semakin susah,lebih-lebih lagi kalau router di blok tu tak baiki lagi.Kena pakai line maktab yang akan keluar paparan website is blocked by.....Kedekut.



Tahun depan jugak SBE ketiga.Tak nak pergi sekolah dekat-dekat sini sebab takut jumpa anak murid macam hari tu.Sangat segan woo,lebih-lebih lagi bila jumpa kat luar cikgu tak sama macam kat jumpa di sekolah. T_T


Akan jumpa lecturers,kawans,kolej fatimah residents ( ko y dok atas bilik nyah,tolong tos kain baju sebelum nak sidai baju ko sebelum nyah wat debik2 jatuhkan kain baju ko k ),science crews,mak long kafe y cekik darah dan abang-abang yang menyanyi dikir barat semasa siapkan pagar blok hostel pompuan.


Tidak lupa juga kepada bestie kesayangan nyah,soyuz kerana sudi meminjamkan pheobe beliau kepada nyah.Tahun ni bagi pinjam lagi.Tidak lupa jugak seniors n juniors sekalian.


notakakiku : tahun depan tak ada roomate.



0 anak murid: