hari yang endah tanpa matahari tapi masih bersinar

Hujan atau tak hujan rasa macam sama.Kawan-kawan bukan tak ada tapi semuanya macam malas.Maybe poket kering kot.


Cuti ada lagi tiga minggu,then kehidupan kembali normal seperti biasa.Nyah akan kembali membawa peranan sebagai mak hayam.Bawak anak-anak hayam melacur di sekeliling Kuala Besut.Cari mat salleh?Ke Pulau Perhentian


Hello!!!


One-nite-stand.


Sila tampar pipi masing-masing dua kali dengan frekuensi yang rendah k. =P


Rasa takut sebab akan melangkah ke semester 3.Maksudnya Tahun 2 di IPGM KSM ni.Rasa macam kecik lagi,tak layak lagi nak jadi cikgu.Sem 3 dan sem 4 ni masih lagi ke sekolah untuk SBE.School Based Experience.


Pening kepala nak pergi ke sekolah mana.Kalau boleh tak mahu la jauh-jauh sehingga kena menumpang rumah orang,that's not my fav one la.Rasa tak selesa dan tak selesa nak menyusahkan orang.


Padahal depan rumah nyah ni ada dua buah sekolah.Jalan kaki je.TAPI....


Salah satu sekolah tu adalah sekolah nyah dan mak nyah masih lagi mengajar di sekolah tu dan ustajah yang sergah nyah tak dapat hafal doa Qunnut masa darjah dua pun ada lagi then cikgu bahasa melayu yang nyah goreng karangan masa exam then dia gi tunjuk kat mak nyah pun ada lagi.


Malu weii.


Sekolah belakang sekolah tu pulak nyah rasa malas la pulak nak pergi.Sah-sah kena jalan kaki.Wowww,apa kelas jalan kaki standard macam budak-budak sekolah ni.Tak mau la weii...


Ngada la nyah ni.Memang la.Nak kena cari member wat SBE sekali.Baru best.Macam sem lepas dapat kenal 5 jejaka dari IPGM KKB.Itu yang semangat nak pergi sekolah pagi-pagi.


Hahahaha.


ni masa semester satu di SK MACHANG 1



SEM 2 DI SK DEMIT 2~damn cool .i love this school.



SEM 3 ????


notakakiku : budak PISMP dilayan baik berbanding KPLI.huhuhuhu~


0 anak murid: