separa kelakar separa x betul


Salam satu Malaysia.

Kenapa saya berbelog?


Kenapa tanya nyah pulak.Dah nyah suka menulis.Blog bukan sekadar untuk orang menulis tapi tempat individu untuk meluah rasa tak kira sama ada rasa cinta,kasih,benci,kagum mahupun hairan atau meluak terhadap apa yang dirasakannya.


Ada yang suka menulis untuk menyenangkan perasaan orang lain. :)


I'm not that one.


Saya menulis kerana saya suka menulis kerana tidak semua mampu terlafaz dek kata-kata untuk berkongsi.Tinta tulisan ini tulisan hati,jiwa malahan waras akal juga.Kadang-kadang waras,kadang-kadang meroyan.


Dengan tulisan ini juga kuberharap,suatu ketika apabila saya tidak mampu mengingati saat-saat kemanusia,hilang memori terindah mahupun kenangan yang membina,di sini tempat saya mengingatinya semua.


Akan ku ukir tulisan ini untuk tatapan anak-anak mahupun suami-suami ku semua.OOpppps.






notakakiku : tulisan ku mula berbau serius.hate it!!!



0 anak murid: