hadiah hari jadi untukmu..

Salam sayang kepada semua bloggers.Nyah seharian hampir sedih ingatkan kalian merajuk dengan nyah sehingga nyah asyik refresh emel nyah sampai terlena.


Sungguh sedih,apabila tiada satu komen pun yang masuk ke emel nyah.Nyah kira kalian merajuk dan marah kepada nyah.Sumpah masa tu nyah sedih dan tamoo buat lagi entry begitu.


Pedih hati bila komen tak masuk ke entry baru tau.Nasib baik nyah termasuk blog dan tertengok rupanya ada je komen masuk.Heh.


Sumpah,nak tepuk dinding disqus laju2 sebab buat nyah sedih hari ni.Menci tau.


Nasib baik nyah tak sempat gila tau.Tak suka.


Semalam ramai yang baca tulisan nyah,samada mereka tinggal jejak atau tidak tapi ramai yang baca.Ramai yang YM,call dan hantar msg di FB tanya pasal ni.


Hahahahaa,serius semalam nyah tidur dengan sakit perut sebab tergelak-gelak sambil terguling-guling.


Okeh.sampai disitu saja.Nyah tak nikah okeh,my dear kawie,you jangan majuk2 dengan i k.i tak suka.plzzzz




****


Nyah masih pening sebab tak lama lagi birthday kawan nyah.Nama beliau Shafiqah.Nama jantan dia Fiq.Stylo tak?


comel bukan,dia kecik molek.



Nama jantan nyah Azlan.Fuhh,tapi tu nama dulu la,la n nyah dah jadi nyah.Alie,boleh disebut ali dan juga eli.Fleksibel bukan?



Nyah pening dengan awek ni sebab dia suka mintak hadiah dengan nyah benda yang pelik-pelik tau.Serius sangat pelik dan nyah nak laksanakan sangat la malu dan harus memalukan diri dengan meminta perlawaaan seseorang sempena hadiah birthday beliau.



Tahun lepas dia mintak nak keluar date dengan jejaka ini.Sekarang jejaka ini adalah antara bestie nyah di Kuala Besut.







minta maaf~nyah curik gambar u kat FB



Terbaek permintaan beliau.Nyah masih ingat lagi masa jejaka ini menemankan si Sha di pasar Besut.Hahahhaha.Itu permintaan Sha,si jejaka menemankan beliau ke pasar Kuala Besut.Comel bukan?



Tapi nyah yang mendapat malapetaka dengan jejaka ini,disangka nyah keluar berdua dengan jejaka ini.Huh.Rabun ke?Kami ramai-ramai la.Ish3~


Tahun ni nyah tak mahu dia request bukan-bukan pada nyah.Nyah akan bagi pilihan untuk dia pulak.Nyah tak sanggup nak ajak semua jejaka kacak di Kuala Besut untuk menemankan dia ke Pasar Besut.Sangat tak comel la.



Pilihan pertama nyah untuk Shafiqah adalah :













Sebab Sha nak tambahkan berat dia.So nyah rasa berbangga kalau nyah boleh bagi hadiah tin ini pada hari jadi beliau.Sungguh bermakna bukan.Serius,Sha akan ingat nyah sampai ke tua tau.Memang bukan calang-calang orang yang otak geliga nak bagi hadiah macam ini.Terbaik bukan?






Seterusnya penimbang.Nyah akan usahakan diri nak cari penimbang macam ni,cantik bukan.Cara psikolagi untuk menambahkan berat badan secara motivasi dalaman adalah seperti ni.Sha akan timbang bera dia hari-hari,bila nampak macam makin kurus,terus laju-laju nak makan banyak.Terbaik bukan?Memang Sha akan terharu la,sebab nyah la orang bertanggungjawab untuk menaikkan semangat beliau.





Last but not least la,Alie pergi hantar Sha keluar date dengan jejaka terhandsome selain jejaka tadi.Memang terbaik di muka bumi,insyaallah dia mampu menolong Sha menambah berta badan dengan jayanya.Bukan calang-calang orang tau,DOKTOR tau.Memang pandai nyah pilih hadiah kan?




So Sha boleh pilih yang mana satu hadiah tahun ini.Masih boleh pikir,masih ada lagi 19 hari.Fikir jangan tak fikir,penat nyah nak pikir hadiah-hadiah ni.



Fikir tau.



Ini pilhan terakhir.









notakakiku : sha terharu kan?




0 anak murid: