maafkan aku

Rasa macam ada sawang-sawang di pintu dan tingkap blog ni kan?Macam tak gigih je tuan punya blog.Dah puas menulis agaknya kot tapikan macam mana nak menulis kalau tinta pena mengering.Ingat nak beli ink mudah ke kat sini?Ink mahal tau.Heh.


Marah ni,marah ni tapi sabar je la.Tak ada sebab nak marah pun,sebab nyah terlampau bz dengan tugasan yang baru menimbun tak ubah macam pusat recycle barang buangan.Barang-barang lama yang jadi kenangan buruk kalau boleh dikitar pun saya mahu juga..Membebel sebab sudah hilang punca menulis.


Dunia blogging semakin suram.Betul ke?Nyah rasa sedikit suram,mungkin terjangkit flu dari bloggers lain,sorang demi sorang berjangkit sehinggakan menjadi pandemik.Bahaya lebih-lebih lagi melibatkan hati.


Kenapa?


Sebab hati ini tempat pengumpulan...hmmm,kumpul.Dah tak ingat.Mafkan nyah.Bercakap macam dah ejakulasi tanpa foreplay ~ ayat ini saya belajar dari singgplus.Heh.



Maafkan saya jika saya telah menyakitkan anda.Saya harap saya tidak.Sangat tidak mahu.Jauh dari sudut hati ini tiada niat pun jika tertanam harapan palsu utuk jiwa hati disana.Orang disini hanya mampu melihat jika disana masih berdiam diri.Kembali lah.Bukan kerana saya tapi kerana yang lain yang masih sayang pada kamu.


Hati ini hanya sekeping.Separuhnya telah pergi mencari konfigurasi.Separuh lagi untuk bekalan hidup sendiri.




notakakiku : tinggi bahasa malam ni




0 anak murid: