bulan ini bulan cinta

Bulan ini bulan cinta kata sesetengah orang.Saya kata bulan ini bulan Februari.Apa rasional hanya bulan Februari bercinta bulan lain diam seribu bahasa.



Baiklah duduk sendirian mintak robot sebijik dengan Kapten Luffy, nak robot macam Aisyah satu.Macam cerita Absolutely Boyfriends tu,nampak macam sedih je bercinta dengan robot tapi sekurang-kurangnya robot tak adalah menyakitkan hati kan?



Kena pulak robot cantik dengan handsome.Pandai masak,pandai basuh baju,pandai ________ (sila isi di tempat sendiri ).Nyah tahu skema tipikal Ah Fatt dan Kawie.Heh.



***



Semalam nyah sangat beremosi,bukan semalam je malah malam 2 3 malam yang lepas juga.Mudah mengalir air mata,mudah tersentuh tapi tak ada la sampai berlaga bahu rasa 'ngra ngra'.Itu namanya tak leh kawal diri.Nyah pompuan bukan lelaki.Heh.


Sepanjang minggu ini kalau ada yang sedih nyah mudah sangat sedih,walaupun macam tak berapa nak logik.Contoh : ada makwe jalan-jalan then kaki dia terpelecok sebab heels dia tinggi.



Apa kes?Kalau dulu nyah sembur je gelak-gelak,sapa suh pakai heels kalau dah rasa lambat ke assembly,nak berkejaran dengan si esah.Tu namanya tak cukup bijak nak nilai situasi la sayang.


Sama juga kalau nyah pergi breakfast kat kafe Mak Long then dia kenakan harga dia.Okeh warga institut,Mak Long mula kembali ke perangai dulu,jaga-jaga,esok pakat pi kafe Adib or kantin je.



Nyah tak nak panjang kan entry sebab nyah sakit ni,back pain.Nyah cuma nak bagi tahu yang nyah baru tahu.




Apa yang nyah tahu?







Sebenarnya nyah baru tahu yang nyah.....


























didatangi "auntie visit" untuk bulan ini.Jadi segala emosi yang tak stabil itu harus di balancekan dengan hormon dengan secepat yang mungkin.







Entry semalam di bawah pengaruh horman juga.Walaubagaimana pun apa yang nyah rasa adalah benar,cuma terbabas tertulis di blog saja.My bad,sorie semua







notakakiku : back pain,rasa nak cakar muka orang je sepanjang hari.Kesian member sebelah nyah.








0 anak murid: