kunjungan hormat VVIP

Mood menulis en3 sangat la kurang menjelang final exam.Akhir-akhir bulan November tak banyak en3 nyah keluarkan.Samada sibuk atau buat-buat sibuk.Nyah tak kuasa nanti ada yang tegur study malas tapi melanggang anak-anak ayam rajin.Heh.



Maklumlah masa tu stalkers masih berkeliaran.Sekarang dah lega.URL dah bertukar.Tinggal jejak pun hanya pada orang yang rajin melanggang anak-anak ayam nyah je.



Mood berbelog meningkat dengan tingginya menjelang minggu ini.Ini kerana nyah banyak menghabiskan masa menonton movie dan baca novel.Sampai satu level,otak mula saturated dengan watak-watak dalam filem dan novel.Tak tahan.Harus berhenti atau tahun depan baru nyah sibuk nak cari.



Dalam 2 hari ni,nyah banyak follow blog yang menarik dan kena dengan selera nyah ni.Ko orang maklum-maklumlah.Nyah ni selera lain.Auwww~



Semenjak balik operate kat Siam hari tu,makin auwwww~tapi tak boleh layan Kak Fatine.Cun jugak kak tu ae...



Ko orang,ko orang sume jangan judge sume mak nyah ni mengada nak jadi pompuan tau.Ada kes khausa,ko orang jangan nak memandai nak judge itu ini.Terasa nyah tau...Auww


Tamat.


****


Macam mana aq boleh link dengan depa ni.Seingat aq dari blog Joegrimjows yang aq menang contest hadiah tak dapat-dapat tu.Katanya bulan 11 tapi December sudah menjengah tahun ni.Maybe November 2012 kot...



Dy link dengan contest Lumut.Then masa baca tu Lumut ada link kan blog-blog yang jadi pemenang kot.Then dalam blog dari Lumut tu depa link bestie depa.



Jadinya terjumpa lah Ah Fatt yang aq syak orang Sabah,Kawie yang tunggu depan lif nak berak,Encik Hisham yang bumbung blognya diterbang angin,Cik Epal yang comel molek,Jardness yang rupanya cik bukannya encik yang banyak blog dan banyak la lagi yang baru taruk link depa di page ni.


( banyak blog dah difollow,kalau tak tersebut.minta maaf la yer)



Bagusnya depa ni,mesra alam tau.Dengan orang baru kat blog depa,depa rajin melawat kita balik.Ini yang kita namakan two ways communication.Give and take.



Kadang-kadang tak ada la sampai nak expectkan kunjungan balas ni tapi bila adanya kunjungan balas dan tinggalan jejak,rasa happy dan rasa appreciation akan tinggi terhadap mereka.



Sepanjang holidays ni rajin la aq mengomen,once dah balik maktab dengan internet macam kura-kura kayuh perahu dapat baca pun dah syukur sangat.



Masih dalam mood blog walking.Tapi tak larat dah.Hari ni banyak godek entry lama Ah Fatt dan Kawie.Eh Kawie ke Kiwie.Gasaklah.Heee89~
(bukan,itu semalam.ni auto publish.Masa ni I dok redah hujan kat Kota Bharu cari barang..heee)



Semalam sakit kepala bila masuk dalam blog yang ada lagu.Sebabnya aq suka buka banyak-banyak then baca giler-giler,eh bukan gilir-gilir la.Sorry yer sume,backspacing I ni dah rosak.



Tambah dengan lagu dari winamp sendiri.Sampai satu masa terus mute dan baca dalam sepi.Then lagi terkejut kaa bila terbangun dari lena tertidur dengan Ah Fatt eh bukan la dengan blog dy la.



I dah katakan backspacing I rosak.Jangan la marah-marah.Ishhh~blushing tetiba.Gatai.




notakakiku : Sorry la,I malas buat hyperlink depa.Ngantok tapi lau rajin godek la kat ruang Bebel Ringan sebelah kiri anda k...



0 anak murid: